30år och 1 dag (om några timmar iaf).




Här bjuder jag en bild på min jacka, eller jag tror iaf att detta var samma modell, svårt att veta eftersom det bara står 8848 altitude i min, men den borde se ut ungefär som denna, ska ta ett kort sen på den vid tillfälle när jag har en sladd som går mellan kamera och datorn :)

Vi fick lite julklappar igår, en duk av farmor, ljusstakar av syster, kokböcker av mor och far och någon ugnsform och stickade strumpor, utöver det fick jag dineros till att handla kläder av mamma och pappa och av mormor och morfar och även pengar av svärföräldrarna :) Ni skulle ha sett K's min när han fick sitt paket där det stod att hans körkort var betalt så att det bara var att börja övningsköra, han såg ut som kissen i Comhem-reklamen :o --> :O När vi kom hem till mamma och pappa igår så såg K och pappa att det var en billig TV på rean så det slutade med att jag och K beställde en som vi ska hämta i Lule (det fanns inne i lagret där) och imorse beställde pappa också en till vardagsrummet, så nu har vi en tv att sätta in i sovrummet så jag kan koppla in mediaspelaren och sitta där och se på serier :)

Idag ska jag satsa på att ta det ganska lugnt för ikväll blir det tacos och tequila, nom nom :) Nåjå, man kanske skulle ta på sig lite kläder och göra sig klar för dagen :) Vem vet, kanske jag orkar skriva lite mer senare idag, ni får försöka påminna mig att berätta om julfirandet hos mormor och morfar igår, det var bisarrt (ni som har mig på facebook kan redan nu läsa historien där).

Ta hand om er, <3


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GRATTIS i efterskott tjejen!! Hoppas att du haft en toppenfin jul och födelsedag!

Kramis C

2010-12-26 @ 19:13:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0