31/12 - 2010

Idag har jag hunnit vara och shoppa tillsammans med pappa och K i Finland, vi drog dit för att kika på Alko men det var banne mig inte allt för billigt där som det var innan, orsaken var att de hade fått så många alkoholister i Finland? Nåjå, jag fick mig en flaska Minttu 40kr billigare än i Sverige, några "breezers" för 9kr styck (5,5%) och en salmiaksnaps. MEN jag hittade även en Gina Tricot så självklart gick jag in med pappa som visade upp en himla massa tröjor som han tyckte jag skulle köpa, jag sållade dock för annars hade jag ju blivir ruinerad ;) Jag köpte mig en stickad tröja, en lite längre, ett linne, en med korta ärmar som var lång och två tjockare allt för 52 euro, inte illa om jag får säga det själv. Nu har jag iaf kläder så jag klarar mig, iof har jag inte så mycket byxor (om man inte räknar in mina Team Sportia för då har jag tre extra) men det blir en annan femma.

Snart ska jag och syster åka till farmor och hämta upp henne, sen bär det av till graven (farfars) för att tända lite ljus, jag kommer även få se idag om min mobil överlevde toalettbadet, jag hoppas att den fungerar för denna månad blir det inte till att köpa en ny mobil, om jag nu inte tar en på avbetalning från telia, men jag är inte allt för förtjust i avbetalningar och tenderar att köpa allt kontant, nåjå.. vi får se hur det blir.

Men men, nu ska jag ta och klä på mig för det låter som att syster är på intågande, ha det.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0