7/12 - 2010

Idag är det jobb som står på schemat, snuvan har kommit tillbaka så jag är riktigt glad! K börjar också bli lite snuvig så jag antar att vi kommer lyckas behålla denna skit till Jul (med min tur). Jag måste börja leta fram min resväska inför Jul, det är vissa saker jag redan kan packa ner som jag inte kommer använda innan dess, sen måste jag även leta upp lite kläder som har fått ben och dragit iväg.

Nu har allt anlänt till K's julklapp så jag kan gå och ordna det idag innan jobbet, det ska bli skönt att gå gjort bort det ;) Sen måste jag även köpa ett kort till julklappen, frågan är var man ska gå och köpa det.

Men men, vi får se om jag hinner blogga lite senare idag, ska dona med lite saker nu. Ha det.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-07 @ 20:48:23
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-07 @ 20:54:21
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0