9/12 - 2010

Jag är tröttast i Sverige idag, hela dagen har varit en kamp att hålla sig vaken, tack och lov slutar jag senast kl 17.00 så då ska jag skynda mig hem och krypa ner i sängen för en liten tupplur, annars skulle jag inte orka göra någonting alls ikväll.

Min sömn har blivit lidande nu i några dagar, jag har haft svårt att slappna av och när jag väl somnar så sover jag inte allt för länge, min kropp skriker efter att få vila och jag känner i den att jag inte är riktigt helt "ok" just nu p.g.a. sömnen. Att under en natt sova lite mer än 2 timmar sammanhängande och sen vrida sig i 4 är inte OK och att som nu natten som var att somna vid 2.30-3.00 och vakna klockan 6 och ge upp klockan 7, det är inte riktigt jag... eller jag och jag... efter J's självmord började jag sova dåligt och hade hemska problem med sömnen under något år men det gick till sig, hoppads verkligen att jag inte kommer tillbaka dit igen.

Iaf, nu ska jag ta och jobba lite till och försöka hålla mig alert tills jag får gå hem. Jag hoppas att ni andra har en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Sandra - fotoblogg

Tack så mycket! Det är kanonbra med oss. Vad gör du?

Kram

2010-12-09 @ 17:49:42
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch, stackare! =( Det är så jobbigt det där när man inte kan sova! Brukar bli som en ond cirkel också, när man går o lägger sig tänker man bara på att man måste sova och ju mer tiden går desto mer varvar man upp för att man aldrig somnar och så är det kört. -.- Hoppas du är ledig i några dagar snart så du får ta igen sömnen och verkligen vila ut ordentligt, utan stressmoment och så.



Många kramar till dig!!

2010-12-09 @ 19:14:50
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart känner dig piggare igen!

Kram C

2010-12-11 @ 12:42:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0