3/12 - 2010

Här händer det inte mycket, blev kvar på jobbet 8 timmar igår, det innebar att jag hade varit där i 26h när jag kom mig till lägenheten. Jag var fruktansvärt trött men lyckades inte få till någon sömn på dagen utan den kom först vid 1.00! Kvällen spenderade jag först i telefon med en vän som jag inte har träffat sen 2005 eller något liknande, vi har aldrig lyckats träffas när vi varit uppe i norr samtidigt men i år ska vi försöka få till en fika i alla fall... efter samtalet med honom tog batteriet slut i ALLA telefoner samtidigt *suck*, jag som hade tänkt passa på att prata med en massa vänner när K var på julfest men det sket sig så det blev Robinson istället.

Idag får vi främmande, H, E, J och P kommer titta förbi under kvällen så det kommer bli kanon! :) Sen imorgon blir det jobb till på Söndag så helgen kommer gå fort som tusan. På Måndag ska jag iväg och jobba lite med I som mest troligt kommer in lite tidigare innan Julfesten som vi ska gå på :)

Nu blir det dags för lite Americas Next Top Model eller kanske Vamp Diaries eller Bones (så mkt att se och så lite tid).

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får det kul ikväll! :D



Hur jobbar du imorgon då, eller snarare, när börjar du? Hade funderingar på att slå en pling såvida det inte är fullspäckat för dig under morgondagen? :)



Kram kram!

2010-12-03 @ 21:13:02
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att din helg har varit fin?

Kram Carro

2010-12-05 @ 22:34:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0