Ett gott samvete är den bästa huvudkudden



Då var det redan Tisdag och vädret är inte bättre. Jag börjar bli lite less på kylan, ge mildare väder så man kan ge sig ut och fotografera. I väntan på bättre väder får jag helt enkelt fota mig less i hemmet. Idag har jag varit på Erikshjälpen med Dl och Anna, där fyndade jag denna ful/fina lampa som fick hoppa in i köksfönstret. Som de flesta vet hade vi en liten boll där innan men den såg så ynklig ut i det gigantiska fönstret och äldre lampor brukar ge ett behagligt sken. Var tycker ni? Själv är jag nöjd och ljuset som kommer från den är super.

Oj, här händer det saker. K fick sitt konto hackat för lite mer än en vecka sedan, när han kom hem sa han: Anna, varför står min gubbe utan byxor och sköld o.s.v. När han loggade in mötte han rensade gubbar, allt som var kvar var 63 silver och saker som inte gick att få pengar för. Idag bestämde han sig för att ringa till Blizzard för att höra hur det går med återställningen av gubben och de sa att det skulle vara klart inom 48h, 2 minuter efter att han lagt på loggade han in och mailen var full med gear. Han har inte hunnit se om han fått tillbaka allt men vi får helt enkelt hoppas på det.

Nåjå, mindre skrivande mer akitivitet. Min mage börjar göra sig påmind så jag antar att det är dags att fundera på middag. Efter det ska jag dubbelkolla med S om att allt är klart inför besöket på sjukhuset i Sundsvall på Torsdag. Jag hoppas att alla har det fint, jag tänker på er och speciellt mycket på dig gumman, du vet att jag finns här oavsett tid på dygnet. *Kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig bild på lova.



Lampan vart ju kanon! Kändes helt klart som att den hörde hemma där. Mycket väl spenderade pengar. Hoppas att vi kan hitta ett bord i morgon nu då.



Kram!

2010-02-02 @ 19:35:15
Postat av: Linda

Älskar dig! <3

2010-02-02 @ 20:55:57
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0