*Host*

Man kan ju tycka att jag borde bli bättre när jag varit sjuk i snart en vecka! Blir jag bättre? Nej, min hosta är värre än någonsin *suck*. Varför måste jag alltid få en bonus version av alla sjukdomar? Det räcker inte med att bli lite snuvig, nej jag måste få hela paketet. Dags att tänka positivt, när jag väl är frisk så kommer jag uppskatta vardagen så mycket mer än jag gör just nu.

Hur har ni alla det? Det var längesen jag såg någon kommentar av er, lever ni och frodas? eller har ni också lyckats få denna eviga förkylning som går denna tiden på året, eller ännu "bättre" den "ljuvliga" magsjukan som härjar runt om?



Jag ska inte skriva allt för mycket idag.
Har planer på att försöka få i mig något i magen, efter det ska jag leta runt i våran "medicinlåda" och se vad jag hittar. Resten av dagen kommer ägnas till filmer och serier... min första plan var att se Precious, blev intresserad av att se på den när jag tittade på Oprah på jobbet. Det finns dock en liten risk att jag kommer titta på "Legend of the Seeker" och spara Precious till kvällen när jag kan få K att hjälpa mig så jag kan se den från soffan istället för framför datorn.

Nåjå, dags för mindre prat och mer verkstad. Ha en fin dag alla nära och kära, jag glädjs med dig gumman och vet att du har det bra så jag behöver inte oroa mig. Vi ses när vi ses. ♥


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den filmen vill jag se!



Hoppas att du kryar på dig och mår fint nu framöver!

Jag åker imorgon. Ihhhh! Ta hand om dig!



Kram C

2010-02-23 @ 15:28:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda

Älskar dig! <3 Och du har så rätt så! JAG HAR DET UNDERBART! Kram!

2010-02-23 @ 16:00:23
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0