Me like loppisar



Idag åkte vi till en annan loppis! Vad hittade Anna om inte ännu mer lampor, jag har verkligen fått dille på gamla lampor. Jag hittade två stora lampor att ha i vardagsrummet, älskar ljuset de ger och de passar in i lägenheten. Alla lampor vi har haft där har sett ut som pygméer i våra gigantiska fönser men nu rackarns så är storleken på lampan perfekt. Dessa två fick jag betala 125kr för, klå det!




E har länge gnällt på sitt sängbord. Nu kan hon inte göra det något mer för jag köpte ett sängbord för den massiva summan 20kr! Det duger gott och väl tycker jag! Sängbordet skulle egentligen behöva målas om men det får bli till sommaren (om jag orkar) eller så sätter jag helt enkelt en liten duk där.




Dessa två ska få flytta in i sovrummet. Eller ska och ska, de bor där nu men jag har inte orkat ta ett kort sen jag tog detta när de precis hade kommit hem. Det blev mysigt måste jag säga och om ni är riktigt snälla så ska jag posta en bild senare i veckan.



Nåjå, nu ska denna fröken gå och sova. Imorgon ska jag på en heldag på sjukhuset *hurra*, hoppas på att det är givande. Tänkte passa på att gå till min läkare och kolla om de har något att säga, ska se om vad proverna jag tog sist visade. Jag hoppas verkligen att hon är där! Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är sjukt mysigt med en massa små lampor! Jag har 8 små lampor bara i vardagsrummet. Kanske inte så miljövänligt, men å andra sidan har jag lågenergilampor i :)



Ha en jättetrevlig helg!

Kram Carro

2010-02-04 @ 17:34:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0