Onsdag..



Det var några dagar sedan jag har uppdaterat här. Ibland har jag bara inte lust att skriva och dela med mig av vad som händer till er alla. Vissa saker vill m an hålla för sig själv helt enkelt.

Jag hoppas att alla hade en trevlig alla ♥ans dag tillsammans med nära och kära. Min dag var lugn och skönt, det var inte många knop som gjordes kan jag erkänna. Jag var duktig och skickade ett kort till min mamma och ett kort till min pappa som de sedan tittade på tillsammans, det lät som att de uppskattade korten. Tänk vad skönt det är med Internet, då kan man göra sina egna / mer personliga kort på datorn och sen skicka iväg det, sen kan de välja om de vill ha det på datorn som bakgrundsbild eller om de vill skriva ut det och sätta upp någonstans.

Idag har jag suttit och varit irriterad mixad med glad. Tack P för att du stod ut att lyssna på allt skit som forsade ur munnen på mig. Det finns så många otroligt jävliga människor som bara lever för att skapa drama. De borde verkligen skaffa sig ett liv och en spegel så de kan se över sin egen skit innan de kastar det på andra.

Jag har börjat med min gamla (o)vana igen. Varje dag mot eftermiddagen / kvällen så går jag och läser en stund. Detta resulterar varje gång i att jag sover 1-1,5h, just nu känner jag mig nästan beroende av den tuppluren. Det är så fruktansvärt skönt att bara flyta in i drömmarnas värld och känna sig avslappnad. En nackdel är dock att ibland blir jag så trött att jag inte vill kliva upp utan får tvinga mig upp och då blir humöret lidande (ibland). På tal om tupplur så ska jag gå till sängen och läsa lite ur min Billingham bok och sen finns det risk att jag flyter in i drömmarnas magiska värld, fick en hemsk matcoma efter middagen som för övrigt bestod av dillstuvad potatis med korv + sallad och stenugnsbakat bröd *nom nom*.


Vi ses när vi ses, jag tänker på er. ♥

Ps. Grattis på namnsdagen gumman Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0