*Suck*

Om det inte blir bättre så kommer jag söka mig till sjukhuset, med tanke på hur mycket jag avskyr det stället så är det ett stort steg för mig. Hela natten har jag hostat och hostat och hostat, det smakar konstant blod i munnen trots alla tabletter och skit jag tagit. Klockan 5 var jag redo att skjuta mig själv för att få lite lugn och ro i kroppen, lyckades på något sätt somna men vaknade just efter 9 av en ny attack. Kul värre! Sen jag klev upp har jag hostat mig genom de timmar som passerat, mitt huvud värker varje gång jag hostar och ögonen rinner. Snälla, låt mig bli frisk och jag ska vara riktigt snäll!

Har inte hunnit titta på Precious, fastnade i en annan serie istället. Jag ska dock försöka se den till helgen (note to self), utöver det måste jag beställa böcker igen =( De börjar ta slut, är inne på slutet i sista boken om Eragon och efter det har jag "Genom dina ögon" kvar.. efter det vete tusan. Kanske borde se om hon som gjorde True Blood böckerna har hunnit släppa den som skulle komma ut 2010 och alla andra som jag vänta på böcker från.

Min hjärna börjar känna sig extra seg nu. Jag ska slå på lite musik och sjunka ner i soffan under en filt. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.


Lite nostalgi innan jag lägger ner för idag. Här får ni lyssna på den låt jag alltid kommer koppla ihop med min första stora kärlek, en kärlek som jag nog aldrig kommer uppleva igen. När man är 15-16år och livet leker så blir allt extra starkt (rosa moln, hjärtan som flyger omkring.. ja.. hela baletten) och speciellt, man hade inga bekymmer. Fortfarande efter 14år så får jag fjärilar i magen när jag lyssnar på den och känner mig som en "fjortis". Inte illa pinkat, inte illa pinkat.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Får väl hojta till om du vill ha lite morfinhostmedicin som jag tar och hjälper snabbt som fan mot sån hosta så länge man inte har bronkit då :s

2010-02-25 @ 03:34:18
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Japp jag måste ha sån hemma för finns inget annat som dämpar min hosta när jag väl åker på skiten. Sen enda jag tål med som astmatiker typ. Plus får den lite med för att jag inte ska få för mycket värk med av all hosta. Men bara hojta till vart som om du vill testa en sup :p

2010-02-25 @ 18:13:18
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0