Weekend and STILL sick!

Jag är så less att jag nästan inte finner ord för hur less jag är. Min hosta ger inte med sig, att sitta uppe till runt 5.00 varje morgon för att jag endast då lyckas somna, när kroppen är så utmattad att det inte spelar någon roll om jag hostar eller inte... det tär på mig. K sover som alltid som en bebis, han ligger och snarkar så högt att det slutar med att jag nästan skriker för att få tyst på honom, imorse när jag väl kom till sängen så såg jag nästan rött när han snarkade som en jävla hönsfarm och jag hostade så jag ständigt hade smaken av otrevligheter i munnen. En av de värsta saker jag vet är att kräkas, just nu hostar jag så att jag är på gränsen till att göra det mest hela tiden.

Just nu har vi igång TV'n och de visar curlingen. Lova är helt besatt av det och står på sina bakben för att inte missa någonting på TV'n, vem hade kunnat tro att vi skulle få en OS-kisse. Hon är den som är mest intresserad av alla i detta hushåll.

Nåjå, ska gå och fixa lite innan jag går till affären och handlar lite mer halstabletter. Trevlig helg på er sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack du med gumman <3

2010-02-27 @ 16:32:06
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0