... .. ... ..


Passade på att ta ett kort på ljuslyktorna som mamma gav oss i Nov, nu ser man äntligen hur de ser ut (min mobil tog inte ett allt för bra kort på dem tidigare).

Idag har det städats och donats i hemmet, imorgon kommer E hit igen. Det känns som att hon nyss var här trots att hon inte har varit hos oss sen i början av Dec. Helgens planer är lite flytande just nu, på lördag ska vi iväg med Dl och Anna och sen vid middagstid så ska jag göra lasagne med J. Imorgon blir det nog bara till att ta det lugnt och söndagen kan jag inte riktigt planera eftersom jag inte vet om hon ska och simma eller inte i Timrå. Helgerna går fort minsann.

Nästa helg som hon är här så kommer jag jobba Fre-Lördag, det ska bli spännande att se hur det går när hon och K är hemma utan mig. Antingen blir det perfekt eller så blir det pannkaka, vad tror ni? De ville egentligen ha mig till att jobba Sön-Mån men det går inte eftersom jag måste få iväg E till skolan på morgonen vid 9.30 och jag skulle sluta kl 11.00. Jag hoppas att de kan få A att jobba så jag slipper få dåligt samvete för att jag inte kan (ja, jag vet att jag inte ska ha det).

Dags att äta och sen ska jag se om jag kan få K till att skura, han gick ut med vovven på en promenad och sen handlade han det sista inför helgen när jag städade lägenheten. Han tyckte nog han drog en vinstlott, men jag föredrar att städa över att gå på Hemköp och trängas med en massa människor. Efter middagen blir det till att fixa till lite i sovrummet.

Trevlig kväll ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0