Fredagsmys




Äntligen Fredag, på något sätt känns Fredagar alltid speciella oavsett om man jobbar regelbundet eller inte jobbar alls. Denna dag lägger sig lugnet på Storgatan, ljusen tänds och en doft av vanilj (eller den ljusdoft vi råkar ha hemma) sprider sig genom lägenheten. I köket står kaffet och puttrar och vattenkokaren kokar för fulla muggar, det är snart dags att ta fram kopparna. I vardagsrummet är några av ljuslyktorna tända och soffan ser otroligt inbjudande ut med alla kuddar och en stor och varm filt väntandes. Mirre har lagt sig till rätta hos K, Lova myser i soffa, E sitter och pratar med sina vänner på msn och själv väntar jag på att Let's Dance ska börja.

♥Till mina nära och kära, jag tänker på er och saknar er otroligt mycket.
Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta, ni betyder mer för mig än ni kan tro. ♥




Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Ha en mysig helg tjejen :)

2010-01-15 @ 23:41:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Carro

Det där lät verkligen supermysigt. ^^



Hoppas resten av er helg blir lika härlig! :)



Kramar!!

2010-01-16 @ 16:14:30

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0