Kameran har kommit! :)


Äntligen har den kommit hit, har dock inte hunnit prova den för jag håller på att ladda batteriet.
K ska köpa en kameraväska, stativ och minneskort vid tillfälle, sen är det bara att ge sig ut och fota! Längtar jag till sommaren? Indeed!

Här snöar det dygnet runt känns det som.
Jag o Mirre var ute och promenerade, M var som en liten plog som konstant hade nosen nere i snön och plogade sig fram. Jag är riktigt imponerad över att han inte fryser, själv kände jag mig som en isbit efter halva promenaden. Note to self, bli bättre på att ta med vantarna ut.

Jag har inte hunnit berätta om Nyår än, antar att jag borde göra det. Planerna inför Nyår ändrades titt som tätt men slutade med att vi blev en grupp på 10 personer. Jag är så glad att C och E kunde komma och fira med oss, vi träffas alldeles för sällan och jag måste verkligen ta mig tid och åka ner till Uppsala för att hälsa på. Iaf, vi käkade tacos vilket gjorde att folk inte lyckades bli fulla, själv hade jag inga problem... jag åt frukten från bålen och sen var jag på gasen. Det är helt otroligt hur lätt jag blir berusad nu för tiden, på gymnasiet så pallade jag verkligen bra mycket mer än jag gör idag. Jag måste säga att bålen var otroligt smaskig, utöver den blev det lite minttu / baileys snappsande. Några spelade Fia med "hutt" och det såg roligt ut men jag hade nog inte pallat att dricka mer vid det laget, massagestolen fick arbeta och jag har aldrig hört någon njuta så högt och ljudligt som E gjorde :P Kl 00.00 stod jag, P och J på torget och skålade in det nya året. Vid 3 försvann gästerna hem, kl 6 var K full och jag somnade när han, E och C tittade på film. Man kan säga att firandet var lugnt, kanske för lugnt men behagligt.

Nu ser jag fram emot ett nytt år med nya tag, vänner och 2010 kommer vara inriktat mot hälsa och familj.

Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

God fortsättning! :)



Vad är det för kamera du har fått/skaffat?! :)



Har året börjat bra?



Kram C

2010-01-04 @ 20:42:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Carro

Var jättekul att få vara med er!! Saknar er redan! ^^



Haha, ja, det var inte lätt att ens få en lagom fylla. Blev inte ens lullig. Skyller allt på den där tacon alltså (som var jäkligt god btw). :P



Håller med, man träffas alldeles för sällan. Skulle egentligen vilja åka upp oftare men det är svårt mitt i terminerna. Så fort en kurs slutat för mig så börjar en ny dagen efter. -.- Ingen tid att pusta ut. Men jag får se hur vårterminen kommer se ut. Har jag tur kanske jag kan få tillfälle att åka upp innan sommaren. :)



Många kramar till dig och K! E hälsar också! :)

2010-01-05 @ 00:14:13
Postat av: Nilla

Ni får ju inte glömma tjursperman med extra vitlök du och Carro kladdade med en sväng med vid soffan ;D



Och frågar som den översta. Vad för kamera blev det nu då? En canon hoppas jag ;)

2010-01-05 @ 14:16:34
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0