Kramfors




Idag gav vi oss ut på en liten tur till Kramfors av alla ställen, detta var min premiär i denna stad och jag blev inte direkt imponerad av stället. Vägen dit var otroligt tråkig och vad har folk för fetish för hus med färgen blå? Var man än tittade så var det blått / turkost o.s.v. Det värsta var nog ett vitt hus med rosa knutar, jag var tvungen att fnissa lite. Men men, smaken är som baken...

Väl inne i Kramfors så åkte vi iväg till Dollar som var målet med hela resan och där hade jag kunnat spendera bra mycket tid. Jag fyndade lite äggkoppar, en bricka, en termos, diskborstar, en gräddkanna, lite trasor o.s.v. Passade även på att köpa lite hårsnoddar, får se hur länge de räcker *tittar på Lova*. Efter Dollar var vi ganska nöjda och åkte tillbaka till "storstan".

Just nu görs det lasagne här hemma hos oss, min mage håller på att ta livet av mig! Jag försöker hålla mig borta från köket för jag är så otroligt svag för bechamelsås och vill provsmaka den hela tiden. Tror att det är bäst att jag går in dit och dukar så att jag hinner provsmaka en sista gång innan det åker in i ugnen.

Trevlig kväll på er, ta hand om varandra ♥








Älska mycket och säg till dina nära och kära hur mycket de betyder för er , man vet aldrig hur lång tid man har kvar.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0