Mmmm..

Jag är sämst på att uppdatera just nu, jag skyller helt enkelt på den hemska kylan som är här just nu. Hur lätt är det att skriva i en blogg när fingrarna är som isbitar och fötterna har tappat all känsel?! Det enda positiva med att det är kallt ute är att jag får en ursäkt att skjuta upp mina nya blodprover till nästa vecka *me smart*.

Jaja, det har varit en lååång dag. Somnade inte förrän kl 8.00 och var uppe alldeles för tidigt, jag skyller på J som höll mig vaken med intressanta diskussioner.. mot slutet började jag dock tappa all förståelse för Engelska och min tunga började dö så det var bara att ge upp.

Hoppas på att minneskortet kommer hit imorgon, men tvivlar på att det kommer hinna hit *suck*. Jag hoppas att ni alla har det bra där ute i kylan. ♥

Ps. Grattis på 25års dagen kusin, tiden går fort när man har roligt Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0