Nytt år, nya löften?!

Jag brukar inte ge löften på Nyår men jag kan för det skriva upp en liten lista som kommer vara små punkter inför detta år:


* Mer böcker, jag spenderar alldeles för lite tid med mina böcker.
* Resor - Jag vill resa, må det vara inom Sverige eller utanför.
* Priotiera mig själv lite mer ist för att lägga ner alldeles för mycket energi på andra så att jag tappar mig själv (Ja, Farmor.. jag lyssnade på dig när du sa det).
* Sluta ge HLR till relationer som är döda, varför slösa energi på folk som inte ger något tillbaka?
* Bli duktig på att fota och uppdatera - ny kamera är intågande i Jan.
* Försöka hälsa på min älskade släkt lite oftare, ni vet att jag älskar er.. även fast vi inte ses allt för ofta <3
* Spendera mer tid med mina vänner som befinner sig i Sverige, en helg i månaden borde inte vara för svårt att klämma in trots att vi är stödfamilj 1-2 helger o.s.v.
* Leva livet som att varje dag är min sista.. man vet aldrig när det tar slut.
* Hitta en hobby som tar en utanför hemmet, att simma är inget alternativ eftersom de ska renovera badhuset, dansa vill ingen göra och att göra det själv är inte lika roligt hmm... det är nog en punkt jag får fundera på.

Jag kommer säkert komma på ytterligare saker men de får hoppa in vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för en trevlig nyårskväll :) och det där med löften har jag inte ens vågat ge mig på. Funkar fan aldrig för mig :p

2010-01-02 @ 05:53:37
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tack så mycket :D Och ja tiden springer iväg. Känns inte riktigt som 5 år men det är de ju :p



Tror inte jag lagt löften på säkert 10 års tid. Känns bara så meningslöst eftersom man ändå bryter dom eller skiter i dom :p

2010-01-02 @ 15:21:33
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser ut som bra nyårslöften :) Tack för en trevlig kväll btw.

2010-01-02 @ 16:09:33
Postat av: Vidar S

Vil ikke Kristoffer danse swing sammen med deg? Det er dårlig!

2010-01-03 @ 16:44:54
URL: http://www.destructed.net
Postat av: Anna

Vidar: Haha, du är en allt bra tossig norrbagge ;)

2010-01-04 @ 18:47:31

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0