Onsdag



Så här såg Fröken L ut idag när jag letade efter min hårsnodd, en lite misstänksam blick fick jag allt när jag närmade mig hennes matplats.. När jag kom närmare så började hon gnälla och fjäska lite för att fånga min uppmärksamhet från letandet och så att jag skulle ge henne lite mat... och vad ser jag när jag kommer till hennes matskål? Jo, min hårsnodd! Jag vet inte vad hon har för fetisch för hårsnoddar men så fort hon får chansen så stjäl hon dem och drar iväg. Igår när jag skulle duscha fick jag springa iväg och jaga henne fyra gånger innan jag ens kom in i duschen, hon hoppade upp på tvättmaskinen där jag normalt sätter dem och sen springer hon för livet.




Utöver det så var jag duktig idag och drog mig upp klockan 11.00, det är ett nytt personbästa detta år (utöver när jag har jobbat). Större delen av dagen har jag kämpat mot tröttheten och har suktat efter sängen, stark som jag är så har jag inte ens besökt sovrummet sen jag klev upp.

Nåjå, snart är det helg och E kommer hit, har hunnit planera vad vi ska äta under helgen också ska vi mest troligt dra oss till Kramfors eller lite utanför Härnösand. Förhoppningsvis är det varmare ute så vi kan gå ut och promenera också kan jag ta med mig kameran ut på "upptåg".



Dags att börja ordna inför middagen också ska jag ta och dra igång en tvättmaskin. Jag hoppas att alla har haft en trevlig Onsdag och att ni har det bra. Som avslutning får ni en bild på ljuset som jag fick av min mamma när jag fyllde år, visst är det gulligt?

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, hon är för tokig lilla L! ^^



Låter som en lugn onsdag det där. Själv så har man råpluggat hela dagen inför min tenta imorgon... Fatta vad less jag är på att plugga! USCH!



Nåja, hoppas helgen din blir trevlig och att ni (du och K) har det bra där uppe. :) Många kramar ifrån mig!

2010-01-13 @ 20:10:32

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0