*vinkar*

Nu sitter jag här igen, mitt i natten. Jag borde egentligen sova eftersom jag inte sov allt för bra på jobbet, vred och vände på mig större delen av natten. Vi får hoppas att jag sover bättre på Fredag när jag ska dit igen. Om man räknar bort natten så gick allt på jobbet kanon, det var skönt att vara tillbaka där och dona runt.. jag känner mig verkligen som hemma där. Det spelar ingen roll hur länge man är borta så är allt detsamma.

Jag har inga planer på att sitta här och tråka ut er mer än nödvändigt, har en dejt med duschen och sen blir det till att dricka lite vatten (otroligt törstig just nu) och sen ska jag läsa lite i min bok. Förhoppningsvis behöver jag inte bli väckt före f*n imorgon och får vila ut lite.

Vi ses när vi ses <3

"Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne."
-  Jean-Jacques Rousseau -

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0