Working 9 to 5

Jag blev väckt imorse av telefonen klockan 6.10. Jag trodde jag drömde och var helt borta eftersom jag somnade vid 3.30, som tur är så vaknar jag till relativt snabbt. Det var S som ringde för att höra om jag kunde jobba under helgen, i mitt huvud hade jag det att det var torsdag så jag sa: Självklart.. sen sa hon, ok vi ses kl 8 eller vänta du kan komma in till 9! Jösses, kunde jag somna om ordentligt? Nope! Jag har verkligen gått i en dvala under hela dagen, tack och lov var det mycket att göra så jag höll mig sysselsatt till jag fick gå hem. Planen var att jag skulle ta en tupplur när jag väl var hemma men det blev inte riktigt så. Just nu är jag riktigt slut i huvudet men jag ska titta på The Vampire Diaries (ÄNTLIGEN) och sen blir det till att sova gott. Imorgon vankas det jobb igen så jag blir borta i 24h. Jag är glad att jag får jobba men lite ledsen att planerna inför denna helg inte riktigt gick att utföra p.g.a. det. Nåjå, det kommer fler helger och förhoppningvis blir det film och taccos med E, Dl och A.

Jag hoppas att alla får en lugn och skön helg. Det är bara när man väl jobbar på helgerna som man inser att man ska vara tacksam när man verkligen är ledig en helg, som det är nu så kommer jag ha "jobbat" tre helger av fyra denna månad. Nästa helg kommer E hit och då jobbar jag Fre-Lördag och sen ska jag vara med henne till på Måndag. Det ska bli spännande att se hur det går när hon och K får underhålla varandra när jag inte är hemma, det kan bli kaos eller perfekt, vad tror ni?

Mina vänner, just nu saknar jag er extra mycket. Vi måste verkligen bättra oss på att höra av oss till varandra (ni vet vilka ni är).


"A friend is one who knows us, but loves us anyway. "
- Fr. Jerome Cummings-

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0