10/7 - 2010



Nu börjar jag komma tillbaka till mig själv igen, den 9:e Juli är alltid en väldigt hård dag då jag känner mig nere och fast i mina tankar och minnen. Större delen av dagen / kvällen igår gick åt till att mest ligga ner med en bok och sen med huvudet framför en serie för att inte behöva tänka och prata. När kvällen närmade sig åkte vi ut och badade och jag simmade längre än jag simmat tidigare, det var u-n-d-e-r-b-a-r-t! Det är absolut en runda jag kommer simma igen för känslan när man sen kliver upp är to die for.

Idag är det jobb som gäller, 25h på bygget och det känns skönt. Titta lite på TV, passa på att tvätta upp sängkläderna imorgon och sen en skön promenad med en av brukarna. Livet är allt bra härligt när man får motion via jobbet också, jag tycker synd om de som sitter fast på ett kontor och inte kommer ut alls utöver när de har lunch.

Men men, nu är det slut för bloggandet för idag. Jag ska packa min väska och leta fram kläderna jag ska ha på mig, efter det blir det till att läsa lite och ta mina mediciner innan jobbet. Jag hoppas att ni alla andra som inte jobbar får en trevlig Lördag, men håll i hatten för nästa Lördag är jag också ledig och då mina vänner ska jag ha trevligt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0