13/7 - 2010



Har tömt min mobil på lite bilder nu, jag gillar denna även om den är väldigt mörk och suddig om man jämför med vilka bilder man kan ta med min "riktiga" kamera. Den senaste tiden har jag varit för lat för att ta med kameran när vi åkt ut för att bada och tack vare det har jag missat chansen att få underbara bilder på himlen som visat sig från sina bästa sidor många kvällar med de mest spektakulära färgerna i dess olika kombinationer.

Jag väntar fortfarande på mitt paket med kläder, när ska de komma?! Det var längesen jag var så rastlös i min väntan på ett paket, jag brukar ju inte tycka om att handla kläder utan ser det som ett nödvändigt ont. Men men, jag hoppas skiten passar när det kommer också så jag inte behöver skicka tillbaka allt, börjar bli osäker på den som kommer hit i Aug att den verkligen kommer passa.

Idag blir det jobb, ska bli skönt att jobba lite men jag kommer sakna att inte kunna dra och simma, jag och J har fått till en tur när vi är och badar som är riktigt bra och blir ca 1km om vi ligger i. Nu får de bara sätta på ett kol på badhuset så man kan bada när sommaren är klar också, annars blir det till att börja promenera *hata* men nöden har ingen lag.



Innan jag ska gå så delar jag med mig med ett av ärren sen operationen, detta är det som sprack upp igen så det har verkligen inte blivit snyggt, bubbligare ärr får man leta efter. MEN jag har en snäll pappa som har lovat att betala sen om jag vill ta bort ärren när de har bleknat och man ser hur mycket av dem som kommer synas för omvärlden, just nu ser man ju ut som en jag vet inte vad med mina 3 H'n.

♥ Trevlig dag på er sötnosar,
vi ses när jag har tid att skriva igen ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, sprack de upp? =( Inte alls skoj ju =(

Mina ärr blev superfula efter att kroppen stötte bort de inre suturerna från över 100 stygn... illa. Men men... bättre numera :)

Hoppas att du har en skön sommar! =)

Krama

2010-07-19 @ 01:39:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0