17/7 - 2010



För några helger sedan pratade vi om att åka med Ådalen 3 under sommaren med två vänner, nu när jag äntligen är ledig två helger på raken så ska jag se om vi kan åka nästa helg som ett fint avslut på K's semester Det skulle vara riktigt roligt att få komma ut på en sådan båttur, och att åka iväg tillsammans med vänner är ju inte helt fel det heller så man kan sitta och svamla under resan. Förhoppningsvis funkar det så man kan åka iväg på lite skoj :)

I kväll blir det förhoppningsvis lite badande och sen får vi se vad som sker under resten av kvällen, det är som ett blankt papper som väntar på att fyllas i. Innan jag ska lalla iväg nu så måste jag bara säga att idag drog jag på mig ett par byxor som syster skickade till mig tidigare, jag blev riktigt förvånad att de passade måste jag erkänna så en stor applåd till mig! :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0