18/7 - 2010



Igår blev det krogen trots allt en sväng eftersom H och E ringde och frågade om vi inte ville komma dit med dem. K blev rejält i gasen under kvällen och jag höll mig till nästan en hel White Russian *rekord*, efter krogen gick de och shoppade mat och sen hamnade vi hemma hos oss framför en film. Vid 3.30 kom jag på att jag ville bada och J och P var vakna så då bestämde vi oss för att dra ut till Stallarna och där blev vi kvar så att vi kom hem just innan 7. K badade som en galning, har aldrig sett honom bada så mycket men vi hade roligt :) Jag har lite ont i rumpan efter min lilla vurpa på flytbryggan dock!

Såg att de vi skulle åka med på Ådalen redan hade åkt, så då pratade vi med H och E som skulle komma med oss istället så det blir kanon! :) Ska påminna K om att boka tid under veckan så att vi kommer iväg innan han drar till Stockholm nästa Måndag. Måste även komma ihåg att kolla med svärföräldrarna om de kan ha vovven nästa vecka och ev. så får de ha honom en helg i Aug om vi kommer iväg till Stockholm som vi pratat om.

Dags att ordna till lite middag och sen blir det en simtur innan jag ska sussa, jobb Mån-Fre så jag kommer nog inte ha så mycket tid att skriva här :)

Vi ses när vi ses ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0