19/7 - 2010




N
u har jag kommit mig hem efter en riktigt lång dag på jobbet, det känns verkligen "tröstande" att jag har kvar att jobba 46h eller så, gissa om jag längtar till helgen då man kan vila ut igen. Det är bara att hålla nacken ovanför ytan och sikta in sig på roliga saker som kommer senare helt enkelt :)

Jag känner mig riktigt duktig efter mitt städande av garderoben igår, 1,5 säckar med kläder blev det och då har jag ändå kvar saker som jag ska kasta men måste tillåta mig själv att kasta. Jag fyndade saker från riktigt långt tillbaka, kläder jag hade under gymnasiet och nostalgisk som jag är så sparar jag dem. MEN jag ska kasta, men det blir inte idag och inte imorgon.

Ska ta det lugnt ikväll och bara vara, om det sen händer något så är det en helt annan sak :)

Shit happens and then you die.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0