7/7 - 2010



Nu sitter jag här igen efter en låååång natt med riktigt förvirrande drömmar, jag visste inte riktigt vad jag ville i drömmen och var mest förvirrad när jag vaknade och glad att jag slapp fundera. Vädret i Härnösand är idag riktigt bra, inte så förvånande när jag ska jobba natt men det är smällar man får ta :) Jag hoppas på fint väder imorgon när jag slutar eftersom jag inte jobbar förrän på Lördag em igen! :)



P
assade på att beställa lite kläder igår, jag hittade lite olika saker som jag ska prova. Byxorna köpte jag dock i svart, klänningen ska bli spännande att se om jag gillar när jag väl får ta på den, tyvärr kommer den inte förrän i Aug =( Hittade en annan klänning som jag verkligen ville ha men den fanns bara i alldeles för stora storlekar eller i XS...

Igår var vi ute och badade / simmade igen, tog några turer bort till berget och på andra sidan av det, ni kan inte förstå hur skönt det är i kroppen efter att ha varit och simmat / joxxat i vattnet. Jag verkligen längtar till badhuset öppnar igen så jag kan fara och simma regelbundet igen. Kroppen min mår så otroligt bra av att vara ute och simma och jag själv blir otroligt mycket piggare.

Dags för lite lunch, det blir tonfiskröra på hårdbröd *nom nom* och efter det ska jag ta det passivt innan jobbet.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0