8/7 - 2010



Nu är jag ledig till på Lördag kl 15.00, frågan är vad jag ska göra? Vädret såg lovande ut när jag tittade på TV vid kl 9 och jag hoppas att prognosen var korrekt. Tittade lite på TV idag när jag hade varit hemma en stund och sen somnade jag på soffan, 1h senare vaknade jag av att jag höll på att flyta bort, inte så konstigt eftersom jag hade både täcke, kläder, solen och en hund som värmde mig. Jag lyckades tack och lov somna om en stund till när jag tog bort lite saker och nu känner jag mig hyffsat pigg.

Igår tog jag med mig jordgubbar på jobbet men jag åt inte allt för många och bestämde mig sedan för att baka en jordgubbskaka som de kan fika från när jag inte jobbar, den luktade riktigt gott och smakade ännu bättre ;) Jag brukar aldrig ta mig tid att baka hemma, däremot när jag arbetar så kan jag baka lite då och då, bra mycket roligare när man vet att fika kommer ätas upp och inte kastas som det alltid blir hemma för att vi inte är fikamonster.

Jösses, idag är jag fruktansvärt sugen på kinamat (stekt ris med blandat kött) men jag ska försöka hålla mig och handla på Lördag istället när jag jobbar så har jag både lunch och middag i några dagar. Ingen är gladare än mig när jag upptäckte att det gick alldeles utmärkt att äta ris, var lite orolig innan att jag skulle må illa men det gick kanon.

Jag och K har börjat titta på Heroes nu, tyvärr somnade jag till och från under avsnitt två men jag orkade inte se om det så idag har vi hunnit se nummer tre också, tyvärr märker man på K att han inte tycker att det är lika intressant som Supernatural så det blir inga serie-maraton som vi hade med den serien. Jag tycker däremot att serien verkar vara intressant så jag ska ge den några avsnitt och hoppas att jag kommer in i den, som det är nu är det alldeles för mycket folk och jag har inte koll på hälften av dem.

♥ Dags att vara lite social,
vi ses när vi ses ♥

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Supernatural är så bäst :D

2010-07-10 @ 18:40:02
URL: http://fatmas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0