5/7 - 2010



I
dag är jag ledig och vädret är underbart, jag blir så glad när jag tittar ut och ser allt blått och solen som lyser på mig. Mitt humör är så bra att jag till och med funderar på att gå och köpa en klänning, samma modell som den jag inhandlade sist fast med andra färger. Den är superskön att ha på sig måste jag säga! =)

Har varit en sväng för att titta på klänningen nu (eftersom jag glömde bort att jag försökte blogga) tyvärr fanns den inte kvar i min storlek utan den som fanns där var alldeles för stor =( Nåjå, det kommer fler tillfällen att handla något roligt.

 

Idag ska jag inte göra mycket, jag funderar starkt på att ligga och läsa i solen och sen mot kvällen (om folk har tid) bada lite så att man får kyla ner sig lite efter denna värme som är i Härnösand idag. På tal om att läsa så är det snart dags för mig att inhandla de böcker som fattas i Anita Blake serien (Flirt och Bullet) sen behöver jag även köpa en i Legend of the Seeker som jag helt missade att köpa: "Chainfire" .. JA, jag är expert på att missa när jag beställer så att jag får göra om och göra rätt....Nu ska jag bara komma ihåg att jag skrivit ner namnen på dem här så jag inte behöver leta som en toka igen.

 

Dags att pilla lite på en bok nu och känna lugnet sprida sig i kroppen. Jag hoppas att alla ni tokar får en trevlig dag idag.

 

Ps. Glöm inte att lyssna på låten, den är riktigt bra! Ds.

 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0