16/6 - Grattis Mamma


Grattis Mamma på födselsedagen, hoppas du får en fin dag ♥

Igår var planen att somna tidigt eftersom jag skulle till jobbet på möte idag, gick det bra? Nej, när jag var på G till sängen haffade J mig och frågade om jag ville med ut till Smitingen en sväng! Kunde jag säga nej? Nej, jag sa självklart Ja eftersom jag inte varit där på 7-8år och jag behöver komma ut. Det var riktigt roligt att komma ut dit igen, känna doften av hav och bara njuta, det var precis vad jag behövde med resultat att jag ville skjuta mig när jag klev upp idag.



Jag tog en himla massa kort när vi var där ute men jag är alldeles för lat för att ladda upp dem på bilddagboken, de få bilder jag uppdaterar brukar hamna på devianart. Denna stund med kameran ute vid havet får mig att längta ännu mer efter sommaren så jag kan fota små guldkorn från där vi brukar bada. :) Nu tycker jag att det sista såret ska ta och läka så jag kan bada under sommaren!

Mötet på jobbet gick bra, det var otroligt roligt att träffa alla igen också fick jag träffa den nya vikarien som kommer vara där under sommaren, han verkar vara riktigt trevlig. Det kändes skönt att spendera tid med de på jobbet som har hängt med hela resan innan operationen och som varit så stöttande och fortfarande är, jag blir helt varm inombords när jag tänker på det. Utöver allt trevligt pratande så körde vi brandövning, hur vi stänger av larmet också fick vi gå och titta i den nya lägenheten var vi trycker av larmet när vi kommer dit, det var en välbehövd övning kan jag säga :)



När jag gick från jobbet idag så kände jag mig så full av energi att jag kom på den brillianta idéen att jag skulle springa upp för trappen! Mitt huvud hängde inte med benen (jag var tröttare än jag trodde i skallen) så det resulterade i att ena foten slog mot så jag ramlade.... Lyckades skrapa upp handen så det bränner, slog hakan i trappsteget, mitten av magen och högra knät! Tack och lov klarade sig alla sår och ingen såg mig, det kommer nog dröja ett tag innan jag springer där igen :P Jag antar att jag känner mig piggare än jag är eller så är jag piggare än kroppen tillåter mig att vara (som K sa).

Grattis än en gång på din dag mamma.
Ni andra får också ha en bra dag :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0