18/6 - 2010



Här kommer äntligen en bild upp på den nya soffan som vi hämtade i Onsdags. Det "enda" som fattas nu är bordet som hör till, den svarta runda mattan och en fotölj men det får vänta tills jag hunnit spara en himla massa pengar... ack ack, varför ska möbler vara så dyra? :) Men jag är riktigt nöjd över hur det ser ut nu och jag måste erkänna att jag sitter riktigt skönt i soffan och ligger ännu bättre, K är mer för att sitta med benen på en av fotpallarna.







Jag sparade en tvåa från våran gamla hörnsoffa och flyttade in den i sovrummet, förhoppningsvis kommer djuren sova där istället för i sängen (önsketänkande) men jag kommer även ha ett skönt ställe att sitta på när jag pratar i telefonen. Jag har en känsla av att jag även kommer sitta och läsa där när jag inte vill somna, ligger jag i sängen och läser så är jag nästan garanterad en tupplur oavsett om jag vill eller inte.




Ni får ursäkta alla kort som kommer upp idag, jag kan inte låta bli :) Detta är en närbild av en av våra tre fotpallar, när man ser dem "irl" så ser de dock mer svarta ut än grå. De är perfekta att sitta på framför K om man vill ha massage när vi ser på Supernatural och de kommer vara riktigt bra när man ska spela poker i vardagsrummet så fler folk får plats och slipper sitta på golvet.

Nu ska jag vara lite social och sluta skriva en massa svammel här, jag hoppas att alla får en riktigt trevlig helg. Själv ska jag gå på Skeppet imorgon och dricka lite isvatten när K tar sig någon öl, ev kanske jag köper en cider (läs K köper en cider) och smakar en klunk *danger danger*.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0