25/6 - 2010



Idag är första arbetsdagen sen operationen, det ska bli spännande att se hur det går. Jag är glad att jag börjar med att jobba natt dvs från 15.00 -> 16.00 (dagen efter) så man kan säga att jag får en behaglig start på sommaren.

K gick på semester igår och i samma veva fick vi en inbjudan till ett bröllop i Sep, självklart kunde det inte vara ett vanligt ett utan det har ett tema: Rockabilly / Grease!!! För det första så är jag inte det minsta intresserad av att gå runt i kjol och den stilen är inte riktigt Anna... Jag har tittat på nätet efter olika outfits och priserna är hutlösa för någonting jag kommer använda en gång i mitt liv och sen aldrig igen. Den stora frågan är, måste jag gå i skor med klack? Då kommer jag bryta benen och ligga på golvet större delen av kvällen. Hmmm, någon i Västernorrland som vet ett ställe där de säljer Rockabilly / Grease kläder? Det känns lite som en 50/50 att skicka efter från USA för man vet aldrig om det passar.

I morgon ska vi iväg och grilla med vänner, det ska bli fruktansvärt roligt och detta är första gången sen hmmm 2002 vi blir bjuda på middag hos vänner. Förr i tiden var vi ofta och åt hos J när hon var tillsammans med J men sen de gjorde slut har vi inte varit på middag hos några av våra vänner, det har alltid varit vi som bjudit in folk på middag istället. Detta innebär att när jag slutar jobbet får jag springa hem, ta en tupplur sen en dusch också palla mig iväg med K som var snäll och köpte mig EN Smirnoff Ice.

Men men, nu börjar det bli dags att klä på sig, packa väskan med mat/medicin/böcker och sen ska jag försöka ta det lugnt den sista tiden jag har innan det är dags att gå.

Glad Midsommar på Er ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Glad midsommar Anna! Hoppas att du är piggare och piggare efter din op?

Kram Carro

2010-06-25 @ 20:40:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0