26/6 - 2010



Äntligen är jag hemma igen och jag har en dejt med våran snygga och ack så sköna soffa! Jag kan säga att jag saknade både den och min säng när jag skulle sova på jobbet, större delen av natten så låg jag och vred mig som en mask på en krok, lyckades tillslut somna vid kl 4.00 och kände mig riktigt sliten när jag sen klev upp. De få timmar jag sov så drömde jag om en gammal kärlek, tur jag inte är vidskeplig och hade blommor under kudden ;)

Men men, jag ska inte bli långrandig utan tänker krypa ner i soffan och sen ska jag dra på mig en KJOL (Ja, ni läser rätt) och lite annat inför kvällens firande med vänner. Jag måste även tillägga att jag mår så mycket bättre nu, bara jag kommer igång med maten ordentligt så kommer allt bli toppen! :)


Kommentarer
Postat av: Leffe

Hoppas du har det bra och att vi kan ses nåt i sommar!

2010-06-29 @ 10:28:55
URL: http://leffe-ablogaboutnothing.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0