7/6 - 2010



Idag känner jag mig både trött och sliten, jag kommer inte riktigt igång känns det som. Stygnen på högersida gör sig påminda kan jag säga, knutarna på tråden är nu inne i "ärret" och om de nu kommer på att detta är stygn som ska tas kommer de få skära upp ärren! Helvete vad ont det kommer göra om det går så långt, jag ska iof inte klaga för då är det bara 3 som är öppna och inte 7!

Annars så är sommaren på G hit, det börjar vara varmt ute och grönskan är överallt. Det känns som att efter min operation så har jag missat hela övergången till riktig grönska, när jag åkte in var det mest brunt ute och nu när man ser ut genom fönstret så är det en helt annan värld. Det är nästan sjukt hur fort det går, och hur omedveten jag egentligen varit om min omvärld, för att jag har haft nog med mig själv. Den tiden kommer också då jag hänger med mer, idag är inte en sådan dag och jag hoppas att den kommer vara över riktigt snabbt.

Jag ska ta med mig min kräm och gå till soffan nu, förhoppningsvis kommer jag somna och sen har dagen försvunnit och kvällen är här. När det är kväll innebär det att man inte har mycket tid kvar innan man ska gå till sängen och sova, just nu vill jag bara sova och inte vakna.

Hoppas ni får en fin Måndag

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0