8/6 - 2010


Grattis på födelsedagen R och B, hoppas ni får en riktigt bra dag.

Jag har inte alls sovit bra under natten, M har varit och klättrat på mig större delen av natten och morgonen, jag har varit kall / varm och legat konstigt. Vad blev resultatet av detta? Fröken Anna är trött som få och har ingen energi kvar, släpade mig trots detta ut på en lunchprommis med K och M. Visst promenaden var riktigt skön men jag hade hellre legat och sovit så att jag känner mig utvilad. Belöningen när jag kom in igen var en banan, klå det om ni kan!

Det blev ingen frisbeegolf igår, det var sagt att H skulle ringa till K när de skulle köra men ingen hörde av sig. Det var nog lika bra för det var inte världens bästa väder utomhus igår. Kvällen hemma hos oss var riktigt soft, tittade på lite serier, pratade i telefon med P och bara tog det lugnt. Jag måste erkänna att jag älskar riktigt lugna kvällar, man behöver inte anstränga sig för att vara social och underhålla människor, man kan bara "vara" och för mig betyder det oerhört mycket just nu.

Om två dagar är sjukskrivningen slut, undra om jag ska ringa till kirurgen och prata med honom om två veckor till, kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Min sjukskrivning har ju inte varit en dans på rosor diretk, med blödande sår, stygn åt höger och vänster också mitt illamående, hostan o.s.v. Jag är verkligen en människa som lyckas samla på mig allt på en och samma gång istället för att ta sakerna en och en, inte undra på att jag känner mig hundra år äldre och att vänner säger att jag ser lite trött och sliten ut. Jag visste ju innan att det inte skulle bli en lätt resa men ibland önskar jag att mitt immunförsvar skulle vara lite bättre så att jag inte drar på mig extra saker som jag verkligen inte behöver / orkar med.

Pratade med min syster här om dagen, hon kommer ner till mig den 24:e Juni, jag blev lite nervös! Undra hur hon kommer reagera när hon ser mig, kommer hon märka någonting? Hon hade tänkt stanna lite extra och låta A åka upp med flyget på Söndagen men eftersom jag jobbar Mån och Tisdag så bestämde vi att hon ska komma ner till mig efter den 8:e Aug igen, vem vet.. kanske åker jag upp med henne och hälsar på om det inte blir så att jag ska jobba mer... vad som händer, det får tiden utvisa.

*Går till soffan med en bok*

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0