When you came in the air went out..and every shadow filled up with doubt



Jag är riktigt glad att True Blood har börjat igen, ÄNTLIGEN! Har första avsnittet på datorn men K vill se på Supernatural så jag antar att jag får titta på True Blood imorgon istället... eller så ser jag på det när K gått och lagt sig :)

K's mamma tog mina stygn igår, de två första kände jag inte, de vid naveln fick mig att säga AJ och de två sista fick mig att svära. Tråden hade åkt in under huden och fastnat vilket resulterade i att ett av mina sår sprack upp igen. Förstå hur ont det gjorde och hur irriterad jag är, nu är jag tillbaka på ruta 1! Jag har steri-strip på såret och det är ett förband på och jag kan inte ställa mig i duschen hur jag vill och bara stå där länge =( Förhoppningsvis kommer det läka så jag slipper ha ont som jag hade den sista tiden då stygnen stramade och slet upp huden så det tillslut började vara och blöda, huden var så irriterad när stygnen väl försvann. Jag önskar att jag skulle ha skitit i vad de sa på sjukhuset när de sa att de skulle försvinna av sig själv och att det kunde ta väldigt länge, jag skulle ha bett Mimmi ta dem direkt så hade jag sluppit denna skit. Men eftersom jag lyssnade så har jag i fem veckor dragits med tre sår (give or take eftersom vissa är som ett X och mer är två än ett) som inte velat läka och som har gett mig obehag / en svidande känsla / smärta. Jag som äntligen började sova nästan helt på mage får snällt ligga på rygg igen och jag är nu fullproppad med smärtstillande när jag går till sängen. Jag vill skicka ett stort TACK till de på kirurgen i Sundsvall som har full koll på vad som händer och sker, tack vare er har mina sår inte läkt och ärren kommer se förjävliga ut efter alla turer med sår som öppnas upp igen o.s.v.

Nu har jag gnällt färdigt och kan säga att jag idag handlade två fotpallar, kommer nog bli en tredje sen också + att jag bokade en ny soffa. Förhoppningsvis får vi ut den gamla soffan ur lägenheten under veckan så jag kan hämta hem den nya! Jag var sugen på en ny matta också men den rackarn kostade 1400kr vilket jag inte tycker att en matta är värd, speciellt inte när man har både en hund och katt som tycker om att leka med dem. Jag har även hittat ett bord som jag vill ha till vardagsrummet och en fotölj men de får vänta eftersom de går på nästan 6000kr tillsammans. Tur att jag kommer jobba hela sommaren så att jag kan spara pengar och sen när jag fyller år så kanske jag blir sponsrad lite av släkten (måste nog skicka en länk till min blogg så de ser vad jag önskar mig).

♥Tack för samtalet idag gumman,
jag behövde det. ♥

Kommentarer
Postat av: Nilla

Mjo får göra det vid nåt tillfälle. Jag tycker om det där stället även om det bara var sten där. Och lotsstugan skulle jag vilja hyra en helg men det är säkert svindyrt. Stod inget om priser på hemsidan och orka maila dom :p

2010-06-15 @ 03:13:08
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Linda

Men älskling...TACK själv, var såå mysigt att du ringde! ÄLSKAR DIG! <3

2010-06-15 @ 09:11:03
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Kan man göra men tror ändå det är dyrt när man läst på deras sidor. Men vem vet. Vore najs. Dom har ju utomhusbad med och var fint invändigt med för den delen när man var en peeping-tom för att kolla läget :p

2010-06-15 @ 22:51:26
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0