22/6 - 2010



Gah, ibland är de bara för söliga på lönekontoret =( Jag ringde till dem den 11/6 för att få ett arbetsgivarintyg, har jag fått det än? NEJ! Idag kontaktade jag dem igen för att höra om de hade skickat det och hon skulle skicka det IDAG.... min ersättning för sjukskrivningen kommer med andra ord inte komma på bra länge, FK brukar inte vara känd för att vara snabba så det lär nog dröja x-antal veckor innan de har hunnit titta klart på allt.

Annars så är det bra, vi trivs bra med den nya soffan, även djuren älskar den. Fröken L är lite och vill klösa på den och varje gång man säger till henne så vänder hon ryggen till och spelar "oskyldig". Igår kom Dl förbi med en "Ludde" som vi beställde från IKEA, Mirage vill dränka nosen i den och rulla runt, Lova höll på att göra attacker mot den så hon tog sats från andra sidan rummet för att sen springa och bita den och sen hoppa iväg.... denna katten är allt bra fjantig.

Mina sår har tagit igen helt nu (ta i trä) men på höger sida så är ärren väldigt tjocka och man känner dem. De andra (utöver vid naveln) syns men känns inte... jag sover fortfarande till större delen på sida för jag är lite öm där det sprack upp för lite mer än 1v sedan.

Jag har fått dille på hårtbröd (med linfrö och omega 3) och keso med vitlök i, ibland varierar jag mig och tar lite skinkost istället och sen en bit melon till. Jag kommer inte ihåg när jag åt ett icke hårtbröd senast och jag saknar det inte. Nu hoppas jag bara att jag kommer hitta något annat varmt utöver biff med bambuskott / lök / purjolök som jag kan äta också så blir allt riktigt bra.

Aja, nu ska Mirre ut och rastas för K sprang ut ur duschen för att stänga av sin väckarklocka och slog till sin stortå i tröskeln så han slet upp hela nageln som nu sitter fast i en miniliten bit och är sprucken. Stackarn ser ut att ha riktigt ont =S Efter promenaden med Mirre blir det till att titta på True Blood Episode 2 och imorgon kommer V hit *Yay*

Vi ses när vi ses ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0