Fest?!



Ikväll är det dags att ta sig en liten fylla, var allt bra längesen nu... bara att passa på när man har chans att göra det. Tiden går snabbt och allt närmar sig. Fick en kallelse till Lungröntgen, det låter inte alls behagligt men men, bara att bita ihop och göra det och se glad ut. Har även en annan trevlig remiss som ligger och "skräpar" på lite blodprov, bläää var längesen jag var och "donerade" blod och jag känner mig verkligen inte taggad att gå och bli stucken igen. Nåjå, jag har några veckor på mig att sitta och "ojja" mig innan det är dags, det "bästa" är att större delen av mina prover kommer tas när en vän fyller 30år, kul.. hon har värsta födelsedagen och jag blir straffad med nålar och fan och hans moster. Måste dock ringa till sjukhuset och kolla om jag ska ta några prover innan jag åker dit så att de har svaren då eller om de ska tas senare.


Vi får se om jag kommer ihåg att använda kameran ikväll eller om den blir liggandes i sin lilla väska. Jag hoppas att ni andra får en trevlig lördag, själv hoppas jag på att min 3 veckors förkylning försvinner med spriten ikväll.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0