Forgiven - Within Temptation



Idag har varit en riktigt fin dag måste jag erkänna. Vaknade upp efter att ha sovit alldeles för kort tid, E var färdig INNAN hon skulle gå till skolan och jag var på strålande humör. Vid 9.30 ringde C mig och sen kom hon, J och deras söta tös förbi och hälsade på. Efter en bra stunds pratande om dittan och dattan och lite kaffe så åkte vi iväg till Dollarstore där jag shoppade lite blommor som jag tittat på tidigare. Lyckades tyvärr inte få världens bästa kort på dem men de kommer nog bli fina vid Tv'n minsann. Iaf efter Dollar käkade de lunch och sen gick vi åt skilda håll.

När jag kom ut från porten efter att ha lämnat blommorna i trapphuset, träffade jag på C som jag stod och pratade med länge. Har inte träffat henne på bra länge så vi hade massor att avverka innan jag gick till affären för att handla lite saker till lunch. Efter det när jag äntligen var på väg in i huset så hörde jag en röst säga mitt namn och där stod min chef = blev fast pratandes med henne i 10 minuter till (minst). Gissa om det var skönt att komma hem till tystnaden och lugnet. Där fick jag sedan äta min lunch i lugn och ro samtidigt som jag tittade på New Moon. Självklart blev jag tokigt trött och somnade som ett barn i två timmar.

 

Gaah, har en tid att passa så jag har inte riktigt tid att skriva allt jag skulle vilja skriva, därför avslutar jag detta helt enkelt med en låt som jag tycker riktigt mycket om.

 

 

"You gave up the fight, you left me behind. All that's done's forgiven.."


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0