I don't care if Mondays blue...

Ny vecka ännu mer hosta. Nu är det så bra att när jag går och handlar så pinnar pensionärerna iväg med sina rullatorer av bara farten, de har nog inte haft så mkt kraft i benen på år och dar. Hela mataffären borde ha hört mig, jösses fick hostattacker varannan vara jag plockade upp. Mirre var helt tokig där han satt utanför affären när jag väl kom ut, han ville springa vidare istället för att sitta där. Han har varit helt hispig hela natten eftersom de har plogat utanför lägenheten hela natten. Jag har sovit i gästrummet nu i två nätter för att försöka få lite sömn eftersom K snarkar så fruktansvärt mycket och jag hostar så det blir aldrig lugn och ro i sovrummet. Mirre kom till mig vid 3 tiden och försökte få sova ovanpå mitt ansikte när jag försökte läsa en bok, efter många om och men lyckades han somna (tack o lov).


Idag när jag var och handlade hittade jag äntligen mina favoriter när det kommer till halstabletter.
Både jag och K har letat efter dem på affären eftersom de brukar ha dem där.. men nu ser det ut som att de håller på att ta bort alla halstabletter utöver de små askarna och fishermans friends =( MEN jag hade tur och hittade en korg där de reade ut halstabletter och vad såg jag där under med min superblick? Jo, mina favoriter fanns gömda där inne, jag plockade genast på mig 8 påsar (ifall de tar slut) och betalade och gick hem, under promenaden kände jag mig som an halstablettmissbrukare!

*Går iväg och hänger tvätten*

Kommentarer
Postat av: Miika

Ajaj krya på dig gumman! Jag hade hosta i ungefär 3 veckor innan den gav med sig. Har fortfarande lite ont i bröstet av all hostande.

2010-03-01 @ 19:58:26

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0