Random


Jag lever och andas, just nu är det Carpe Diem som gäller här hemma. Jag hoppas att alla har det bra, har inte tid att skriva så mycket just nu men jag mår "ok". I b
rist på tid att skriva så bjuder jag istället på några "dassiga" kort eftersom jag inte lyckas stå still *ge mig ett stativ* Ta hand om varandra också ses vi när vi ses. Glömde nästan, nej, "Love" ska inte stå där men nu hamnade den där när jag höll på att torka! ♥




Mirre gillar att sova på K's skrivbord när han använder sin dator,
han gillar dock inte blixten på kameran så jag får köra utan..




..annars ser han ut som en mupp ;)




Ville ta ett kort för att visa hur mysigt jag har det när jag läser i soffan,
vägrade tända lampan i taket och stod och fotade från andra delen av rummet,
bilden blev suddig men ni kan nog ändå tänka er in i hur det är att ligga och mysa där.


Kommentarer
Postat av: Ellebazi

Söt hund :)

2010-04-12 @ 04:21:55
URL: http://itsbazibitch.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0