Sound of silence


A
tt jag alltid ska hitta något precis när jag är på G att lägga mig, istället för att komma i säng i tid så sitter jag här. Iof ska jag inte klaga, det är alldeles tyst i huset så jag känner mig väldigt fylld av ro. För en gång skull så är inte huvudet fullt av en massa tankar hit och dit, jag känner mig ganska nöjd och belåten. Jag har haft en trevlig helg i goda vänner sällskap, jag har fått svar på många av mina frågor som susat runt i huvudet o.s.v Det som är kvar nu är att boka tid för lite olika saker på sjukhuset, det ska bli spännande att göra ett vilo ekg måste jag säga ser däremot inte fram emot alla nya blodprover som ska tas *ryser*.


Har suttit och filosoferat lite nu eftersom mina vänner och jag kommer bli 30 detta år..kanske att man skulle försöka ordna någonting uppe i Norr efter Jul då alla brukar vara uppe så man kan träffas och ta igen lite tid. Det skulle vara superkul att festa till det lite med M, V, P, L o.s.v. Tänk vad roligt det skulle vara, sist jag festade med större delen av dem måste ha varit Nyår 1999-2000. Får ta och försöka planera något lite längre fram när man ser hur allt går helt enkelt. Jag saknar de gamla festerna vi hade tillsammans i det gamla gänget, innan folk började växa ifrån varandra eller dras åt olika håll / mål. Det finns många som man idag förmodligen inte har speciellt mycket gemensamt med men det skulle ändå vara roligt att träffas en gång igen, den gamla gruppen utan en massa nytt folk. Men men, vi får se om det blir möjligt.. med min tur är folk upptagna just den tiden jag kommer spendera uppe med släkten.

... den som lever får se vad som sker :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag "tar" då mig tid att träffas! Tveklöst gumman! <3

2010-03-16 @ 06:00:30
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0