Tisdag - Snö ute och Sol inne!




J
ahaja, här händer det inte mycket. Jag måste erkänna att jag är ganska besviken över att ingen har kommenterat den nya designen som håller på att växa fram. Är det så svårt att säga BU eller BÄ? ..eller så kanske ingen läser här nu för tiden, och det innebär att jag äntligen kan gå till en skyddad blogg och skriva precis vad jag vill! Näe, skämt och sido, ni behöver inte skriva om ni inte vill för i det långa loppet bloggar jag för mig och mina vänner långt bort inte för någon annan.

Jag har funderat lite ang. att försöka få ihop någon slags fest / myskväll runt Jul uppe i Norrbotten, om det blir möjligt att ordna det är en annan femma, men tanken finns iaf så att ni vet det. Jag skulle inte säga nej till att få en helkväll med mina vänner (eller ska jag säga "närmaste" vänner *fnissar*) och då få ta igen lite tid. L, vi måste verkligen försöka planera något, tur vi har bra många månader på oss att planera det *haha*.

Nåjå, orsaken till att jag egentligen hamande här för att skriva är.... tada........jag skulle egentligen ta och skura och ordna undan disken!  Ok, jag ska ordna det men jag känner verkligen inte för det just nu på direkten. Jag skyller på en Kalixbo som ringde hit med "Okänt nr" för att hon ville prata med K om pensionen. Jag var trevlig och sa att han jobbar på ett snällt sätt (bara för att jag också är Kalixbo) men jag tycker synd om kvinnan när hon får tag på K. De har ringt till honom i flera månader nu flera gånger i veckan och gnatat om hans pension, sist fräste han sa att de kunde dra åt f*n eftersom han redan sagt nej 2000 gånger till dem och de fortsätter att ringa.

I know when it's time to go, går iväg och ordnar skurvattnet och tar med mina glas till diskmaskinen. Ha en mysig dag alla och ni "speciella", fundera ang. Jul.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0