I picture you in the sun...


"you will never walk alone.."

Idag åkte jag och E till Dollarstore tillsammand med Dl. Jag fyndade lite av varje bla: Ett ljus till badrummet, två söta ljuslyktor till vardagsrummet, balsam, koppar, nya saker att "täcka"spisplattorna med och kissemat o.s.v Duktig som jag är så har jag tagit kort på iaf två av sakerna. Jag såg även jättefina blommor som jag skulle vilja ha hemma men det får bli en annan gång (om de nu finns kvar då).







Mirage är inte riktigt klok!

Efter Dollarstore så bestämde vi oss för att gå ut på en promenad i det fina vädret. K och E fick turas om att ha Mirre och jag tog hand om kameran. Under promenaden som varade i 1 timme så hann jag fota över 100 kort. Några av dem satte jag upp på bilddagboken de andra har jag inte tittat på ordentligt. Det kan hända att det kommer upp fler men då ska jag se om jag ska kapa av dem lite :) Iaf under promenaden skulle jag ta ett kort på Mirage så E fick hålla i kopplet och K stod bakom mig och lockade på honom så han skulle titta på mig och inte ha nosen i en snöhög, här har ni resultatet.. Min hund är en retard :)


Det finns även söta hundar i stan

Mötte en annan hund under promenaden som minsann visste hur man skulle göra när en kamera var framme, jag fick några riktigt fina kort på vovven som såg lite ledsen ut när jag gick vidare. Promenaden gick lite överallt, den började på Mellanholmen och sen gick vi upp via kyrkan så vi kom till biblo och efter det gick vi mot arkivet och svängde av ner mot vattnet.. under promenaden tänkte jag på en annan gång då jag gick samma strecka efter vattnet, det var tillsammans med L för en himla massa år sedan och det var relativt grönt ute.. Vi gick efter vattnet och sen upp mot kyrkogården så att jag fick besöka J's grav. Det var en mysig promenad och den påminner mig om hur mycket jag saknar både L och J. Någon dag ska jag minsann gå iväg till kyrkogården för att besöka honom, det var bra många år sedan jag var där sist.

För att avsluta detta bloggande så kan jag säga att ikväll blir det film tillsammans med J och E. Utöver det har vi inga planer, känner på mig att jag kommer sova gott inatt när det väl bär av till sängen. Trevlig helg på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0