The Baseballs - Go go "spotify" em.



Idag hade jag tänkt vara duktig och försöka göra något vettigt, när jag vaknade så rann all ork av mig. Det känns i kroppen som att jag är på G att bli sjuk igen, vete tusan hur jag skulle orka med att vara det i flera veckor till. Jaja, hit it one more time och se sen till att vara borta när det behövs! Undra om jag ska ringa till sjukhuset idag så jag är säker på att få en tid när jag behöver, det är nästan svårt att förstå hur mycket det tar emot för mig att ringa sjukhuset även om jag inte ska dit än på några veckor. Vill någon boka tid åt mig? ;)

Jag har blivit riktigt duktig på att dricka proviva, hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så gott som det faktiskt är.. tom K dricker det dagligen! Just nu är mina favoriter: Mango, Svartvinbär och Jordgubb, utöver det har jag provat blåbär, nypon och någon med mynta i (den smakade förövrigt skit). Nu hoppas jag bara att de ska sänka priset lite på denna gudomliga dryck (19kr/förp). Men men, det finns fortfarande några sorter som jag inte har hunnit prova, så nästa gång jag handlar blir det till att gå ut på jakt efter dem.

Undra när jag ska komma mig för att ordna mina rosor i vasen i vardagsrummet, jag tittar på dem varje kväll och funderar på om jag inte ska göra det men sen försvinner tanken. Men var sak har sin tid antar jag och just nu svamlar jag bara så jag ska gå och handla lunch istället.

Ta hand om varandra och ha en trevlig dag
(om det nu fortfarande är någon som läser här trots den usla uppdateringen).



 

Ps. The Baseballs kan jag rekommendera starkt, älskar deras musik.. nya låtar som låter riktigt gamla Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0