18/5 - 2010



Denna bilden illustrerar ganska bra hur jag känner mig just nu, utbränd. Jag vet att det är normalt att känna sig trött efter en operation och att alla saker har sin tid, men nu börjar jag bli lite less. Jag vaknar upp vid 4.30 varje morgon oavsett när jag somnat och sen är jag relativt pigg en stund till vid 7 då jag somnar igen till kl 9. Efter det så känns det som att allt är på topp och att jag är piggast i världen men sen vid 15 så kommer alltid tröttheten över mig och jag sover i 1,5-2h och sen är jag "ok" resten av kvällen. Sen att det är tokigt varmt ute gör verkligen inte saken bättre.

Blödig, det är ett nytt ord som beskriver mig och känslig. Jösses, K röt till åt mig idag och normalt hade jag bara skakat av mig det men idag grinade jag floder. Det är nästan så att jag börjar bli rädd för mig själv, jag är inte van att känna mig svag.

Oj, glömde helt bort att jag höll på att skriva här, fick gå och vila en stund och sen så gick jag genom den otroligt jobbiga processen som innebär att duscha! Vilken tid allt tar, nåjå, jag luktar iaf gott. Planerna nu är att ta ett glas med vatten och titta lite på Nord och Syd som jag började se här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas att energin kommar tillbaka snart.Kämpa på:) de här klarar du.....

2010-05-18 @ 22:48:45
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du känner dig piggare snart Anna!

Kramis Carro

2010-05-20 @ 01:08:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0