19/5 -2010


Dags för en liten nostalgitripp, idag är datumet jag träffade min första kärlek för exakt 15år sedan. En blick och jag föll som en fura, nu gick det ju som det gick men jag kommer alltid älska honom på något sätt.. för vem har inte kvar en plats i hjärtat för första stora kärleken?

Mitt snitt vid naveln irriterar mig mer och mer för varje dag som går. Det stramar och svider när jag har suttit / legat still länge och sen behöver kliva upp. Det övergår mitt förstånd varför de inte syr igen vid naveln på utsidan också istället för att bara sy på insidan. Naveln är ju ett ställe på kroppen som "rör" sig lite mer än andra när man böjer sig så mitt ärr kommer INTE bli snyggt om det behagar att läka alls. Nästa Måndag är det judgement day, då ska tejpen bort så får vi se hur det ser ut, min stackars mage kommer ha 12 snygga ärr från mina två operationer.

Vatten, jag är dålig på att få i mig den mängd jag ska ha per dag. Jag dricker och dricker men allt går så långsamt så jag hinner inte komma ens i närheten av den mängd man ska ha varje dag. Antar att det blir till att testa gränserna när jag har läkt i magen, skulle inte palla med att börja kräkas som det är nu men jag måste verkligen få veta hur fort jag kan dricka.

Nu ska jag ta och avsluta mitt vattenglas och sen ska jag sjunka ner i sängen med  "The killing dance", jag verkligen älskar böckerna om Anita Blake av Laurell K. Hamilton. Ni som tycker om böcker om vampyrer/shape shifters / demoner  etc borde absolut ge dem en chans.

Carpe Diem

 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0