23/5 - 2010



Kan det vara så att det är på väg att vända? Under natten har jag sovit på sida till och från utan större problem, kan ni förstå vilken befrielse det är. Visst att sova på sida är inte det ultimata för mig men det är så nära mage jag kan komma just nu och det glädjer mig mer än jag kan säga.

Igår gick jag och K och köpte ett par skor till honom, vi hade tur för det var 50% rabatt på dem så han fick riktigt fina skor för bara 344,50kr! Jag önskar att jag skulle ha lika mycket tur när jag väl ska ut och handla nya skor, tack och lov behöver jag inte göra det förrän vintern närmar sig.

Vi fick främmande igår av Dl och Anna så då tittade vi på "Dorian Gray", jag kan inte direkt rekommendera den, visst killen är snygg men för mig personligen var filmen lite för långsam i tempot, jag satt hela tiden och väntade på att någonting skulle hända. K och E hade hyrt 3 filmer, jag sa till K att han kunde välja två och sen skulle E få välja en, jag trodde hon skulle välja en komedi eller någon Disneyfilm men icke sa nicke, hon plockade hem "Wrong turn 3". Haha, som att hon skulle få se den hemma hos oss, icke sa nicke! Hon har försökt övertala mig idag att hon ska få se den men inte en chans i världen! Jag vill inte ha M efter mig ;)

Kvällen avslutades med två avsnitt av Supernatural, jag och K har börjat se serien tillsammans och båda tycker att den är underhållande. Det är roligt att vi har hittat en serie gemensamt som vi kan titta på utöver V också slipper man J och N's gnatande om att vi MÅSTE se Supernatural.

Dags att sträcka ut sig lite,
jag är inte lika trött som jag var innan,
dock är jag inte i närheten av lika pigg som jag var innan operationen.
Ta hand om er.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0