2/5 - 2010




Gårdagen var en bra dag (större delen). Vi åkte iväg till Birsta där jag fynade en sjal på Indiska, ett filter till mitt 70-300mm objektiv, en rullgardin och en lampa till E's rum, lite värmeljus, matlådor till sen och en liten rosa gerbera som jag ska lämna på J's grav. Just tusan, jag glömde nästan bort fotoramen som jag inhandlade och som kommer ha olika kort då och då. Ja, jag vet att fönstret behöver putsas i gästrummet men jag har inte haft tid att göra det och E var inte så sugen på att jag skulle putsa det igår när vi satte upp en rullgardin, det blir helt enkelt till att putsa på Måndag efter jobbet.




E
fter Ikea och en tur på olika affärer inne i Birsta city så åkte vi iväg på MM och avslutade dagen med Ica Maxi, fyndade lite balsam / duschcreme och en bodybutter som vi sedan kom fram till att den luktar nästan som en wunderbaum som volvoraggare brukar ha... K var den som kom på det igår när vi skulle sova, han låg och läste och sen flyttade han skallen och luktade på min arm och utbrast med ett stort leende: "Anna, du luktar som en volvoraggares bil, haha.. det påminner mig om när jag var ung och vi drog iväg i Lill-Roberts bil till XX ..." Iaf, tillbaka till kvällen! Efter Birsta kom Dl och A förbi för att titta på Avatar, me love that movie och sen avslutades kvällen med lite prat i telefonen med vänner. Summan av kardemumman = Jag har haft en riktigt bra dag igår, tack alla för att ni finns. ♥

Det finns så mycket annat som jag skulle vilja skriva här, men detta är varken rätt tid eller plats för det. Ni som känner mig vet vad som åker runt, vissa vet mer än andra. Jag hoppas att sommaren kommer ebjuda mindre DRAMA och skitsnack, för som det ser ut just nu så går det runt alldeles för mycket både i Västernorrland och Norrbotten. Jag känner mig spyfärdig av all skit och hoppas att de som håller på en dag kommer vakna upp och inse vad de gör. En positiv sak är att jag iaf får en "laglig" orsak till att vägra träffa vissa människor och ingen kan argumentera fram till varför jag skulle vilja det. Jag säger inte att jag är världens bästa människa men jag har iaf folkvett. Jag föraktar människor som skäms för andra så att de hittar på en usel ursäkt för att "komma undan", jag föraktar ännu mer människor som när deras plan inte funkade hittar på en ännu värre ursäkt och vet att de kommer undan för att ingen kommer orka sänka sig till en sån låg nivå för att slå tillbaka. Grattis Idioter, ni vinner. Jag skäms över att vara släkt med ER!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad var det för skoj filter som du hittade till kameran? :)

2010-05-03 @ 18:36:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0