27/5 - 2010



Idag blev jag besatt av bok-djävulen och shoppade en massa böcker på Internet! Jag klickade hem de sista böckerna om Anita Blake, alla böcker som hör till "Legend of the seeker", bok nr 10 i Sookie Stackhouse serien och bok nummer 6 i House of the Night serien. De två sista har jag väntat bra länge på och äntligen är de ute och kommer förhoppningsvis komma hem till mig i Juni. Jag var egentligen ute efter ytterligare en bok men den hade inte hunnit komma ut än så den får vänta till efter sommaren, jag borde nog klara mig ett tag på de 16 böcker som är på väg + att jag har runt 10 böcker hemma som jag inte har hunnit läsa. Jag verkligen älskar att beställa böcker från amazon.com, de är billiga och ofta hittar man erbjudanden där man får x-antal till ett nedsatt pris, det enda negativa är att det tar lite längre tid att få hem dem.

Ikväll kommer K vara och laga middag med jobbet, själv ska jag ta det lugnt (som vanligt) och samla krafterna... Just nu har jag en elak hosta som gör mig tokig, jag hostar så mycket att det tillslut börjar smaka järn i munnen, jag hoppas att den försvinner snart för den förstör mina nätter som redan är nog ansträngda.

Jag tittade lite på mina snygga sår/ärr, de ser verkligen ut som skit, nästan som att en amatör har gjort dem. När jag jämför med ärren jag har från min tidigare operation så vill jag bara gråta, de läkte fint och syns knappt men dessa är inte ens raka utan lite hackiga. Har nu kvar 1v och några dagar av min sjukskrivning, kommer dock ringa och prata med läkaren och se om jag kan få 1-2 veckor till för jag är fortfarande sååå trött och med såren som bråkat hela tiden och nu hostan så känns det inte som att jag kommer hinna bli så mycket piggare tills sjukskrivningen är över, tvivlar dock på att jag kommer få två veckor till... drömma kan man alltid göra!

Nu ska jag gå och vila lite,
har ätit lunch och börjar känna tröttheten komma smygande.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med lite ny läsning :) Jag måste komma ifatt mig i mitt läsande... legend of the seeker lät spännande på bok. Jag kanske skulle kunna få låna vid tillfälle :)



Kram kram!

2010-05-29 @ 23:56:29

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0