30/4 - 1/5 Kind of..



Igår jobbade jag till klockan 9.00 och sen bar det av hemåt. Väl hemma bestämde jag mig för att ordna så att jag skulle kunna titta på Bones och Vampire Diaries som alltid kommer ut natten mot Fredag. Jag lyckades hålla mig vaken bra länge innan jag somnade framför Days of our Lives i soffan. När jag vaknade hade posten kommit och jag hade fått en avi! :) Avin vad skattkartan till högen ni ser här ovan, det är en underbar människa som skämmer bort mig alldeles för mycket, hela serien om Anita Blake (14!! böcker). Första boken heter Guilty Pleasure och det var ungefär så jag kände mig när jag började läsa den.


J
ag hann även med att prata lite i telefon med C, alltid roligt att höra hur de har det där nere i Timrå. Jag måste verkligen komma mig förbi dit vid tillfälle och hälsa på dem alla, sen får jag förhoppningsvis träffa några av dem när jag är i Sundsvall i några dagar. Efter samtalet med C gick jag in på Gårdsbutiken och handlade en liten burk till att ha servetter i och lite koppar som jag fyndade när jag tittade runt lite.




Senare under dagen kom E hit för att fira sin näst sista helg hos oss för denna termin. Hon drog dock iväg och simmade och jag kraschade i sängen och sov lite. Under e.m kom grannen förbi för att säga att hennes dotter skulle ha en fest under kvällen så att det kunde ev. låta lite under kvällen, ingen fara sa jag ack vad jag fick ångra det...


Musiken dunkade på under kvällen och den var INTE låg för någon jävel hade satt stereon precis vid väggen där den är som tunnast + att de hade lämnat dörren till lägenheten på vid gavel så musiken skreks ut i trapphuset. När jag och K gick ut på en promenad med Mirre så var det ett jävla oväsen utanför huset när vi 20-30min senare kom till porten stod det två ambluanser, en snutbil och glasrutan på porten vad i bitar. Det visade sig att någon jävel hade blivit förbannad för att han inte fick komma in på festen och då bestämde sig för att sparka in porten och gå in ändå. Ambulansen drog efter en stund eftersom killen var för aggressiv för dem trots att han blödde som en gris och behövde sys. Efter många om och men kom hans mamma men det gick inget bättre så det slutade med att fyra poliser och två från socialtjänsten gick in dit och sen tog det ytterligare 30minuter (minst) innan de fick ut ungjäveln ur huset. Han inte bara sparkade sönder våran port utan han grisade ner hela trapphuset med blod, kul för vaktisen som fick rycka ut för att försöka åtgärda porten så gott det går. Jag tror nog att vi inte behöver oroa oss för att grannen ska ha fest any time soon igen :P

♥Well, nu ska jag göra mig färdig för vi ska dra iväg till Birsta,
vi ses när vi ses och hörs när vi hörs. ♥

Ps. Glömde totalt bort det, igår var det 10år sen jag och K började dejta varandra efter en intressant kväll på kåren som jag inte kommer dela med mig av. Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0